Juniorsamling i Oslo 30. august – 1. september

Gren:
No items found.

Påmeldingsinfo

Vi må dessverre avlyse juniorsamlingen på Stryn. Vi fikk dessverre ikke nok påmeldte og samtidig en skade hos en trener som førte til at vi ikke ser en annen mulighet enn å avlyse samlingen. Vi syntes dette er utrolig synd og satser allerede på å få gjennomført en samling på Stryn neste år.

Nå som Stryn ikke blir noe av er vi allerede i gang med å tenke på neste sesong. Vi ønsker derfor å invitere årgangene 2009-2011 på en barmarkssamling i Oslo/Sandvika området. Dette blir samling nummer 1 av 5 sesongen 2024/2025. Fokuset på denne samlingen vil være koordinasjon, fysisk trening, utholdenhet og så klart, lek og moro.

MELD DEG PÅ HER!

PS: Det er mulig å melde seg av inntil 5 dager før camp for full refusjon.

Praktisk informasjon og detaljert plan

Denne samlingen vil gå fra fredag til søndag og foregå i Oslo/Sandvika området. Dette er en samling for deg som har lyst til å lære mer om snowboard relatert styrke og koordinasjonstrening.

Vi stiller ikke opp med bo under denne samlingen men hvis det er noen som trenger et sted å bo hjelper vi gjerne til med det.

Samlingen vil koste 1300kr.

Under samlingen vil det bli

- Snowboardspesifikk styrketrening uten vekter

- Koordinasjonstrening

- Trampolinetrening

- Utholdenhetstrening

- Treningsrelatert teori

- Alternativ trening for snowboardere

Kriteriene for deltakelse på denne samlingen er

- Du skal være født mellom 2009-2011

- Du ønsker å kjøre norgescup denne sesongen

- Du er skadefri nok til å delta på den aktiviteten som er satt opp

- Du vil lære mer om trening

- Du er frisk

Fredag:

10:00: Oppmøte Kadettangen (ved stupetårnet)

10:00 – 12:00: Styrketrening

- Badetøy og håndkle

- Skateboard og hjelm

Forsikring

Som deltaker på konkurranser (NM og NC) og camper arrangert av Brettforbundet er du pålagt å ha gyldig lisens.

Brettforbundets forsikring er din forsikring dersom uhellet skulle skje på trening, konkurranse eller i forbindelse med annen brettaktivitet, i inn- eller utland. Forsikringen gjelder for deg som kjører snowboard, skater og/eller surfer - altså all brettaktivitet.

Vi tilbyr:

Engangslisens - 200,-

- Kjøpes ved påmelding. Gjelder for deg som kun ønsker forsikring på et individuelt arrangement.

Helårslisens - 1450,-

- Gjelder hele året. For deg som ønsker tryggheten dette gir. Dette er ikke kun for deg som kjører konkurranse, men for deg som bruker brettet aktivt. Om det er på snø, asfalt eller vann, så er dette forsikringen man ønsker seg. Skal du delta på flere arrangementer lønner det seg å ha helårslisens.

For å kjøpe lisensen må man være medlem av en brettklubb som er tilknyttet Brettforbundet. Er du ikke medlem? Finn din klubb og/eller bli medlem her.

Les mer og kjøp forsikring her!

Feed

Ingen oppdateringer.