NM surf / Lofoten Masters

Lofoten ekstremsportklubb og Lofoten folkehøyskole har gjort en utrolig god jobb både i forkant av og under selve arrangementet og er virkelig en dyktig og dreven gjeng som vet hva de holder på med. Vi er svært glade for at Lofoten masters er så godt etablert som det er og at klubben og folkehøyskolen ønsket å arrangere NM.

Alle surferne har imponert stort – det er gøy å se at de unge vinner mot de eldre i open menn. Veldig kult at det var en kvinne (Suzie Slovakova) som kom på 2.plass i longboard-konkurransen, som var en blanding av menn og kvinner. Det var kult å se skikkelig god surfing på fine bølger på Unstad. Lofoten Ekstremsportklubb og Lofoten folkehøyskole har imponert med strålende gjennomføring av arrangementet – de har stått på med mye jobb i forkant av og under NM / Lofoten Masters, de har bidratt med kiosk, rigging, planlegging, musikk, m.m. Dommerne har imponert, det er lange dager med laserfokus på surferne i vannet. De har også sendt livestream, så alle som ønsket, kunne se konkurransen live.

Felix Golden, vinner i Open Menn.
Camilla Pedersen, vinner i Open Kvinner.

Gratulerer til alle klassevinnere! Takk for at alle dere surfere var med – dere er rå! Takk til Håvard, Andreas, Tommy, Herman, takk til Lofoten folkehøyskole, takk til Ole Kristian og resten av Lofoten ekstremsportklubb, takk til Artic Surf, takk til alle dommere og alle som var med å bidra til et flott event. Takk til Unstad locals for at vi kunne være i hagen deres.

Bilder fra @valentinlaunay_photography

Bilder fra @surf_mamsen

Open Menn
Open Junior Jente
Open Kvinner
Open Junior Gutt
Longboard (mixed class)
Lofoten Masters (no Norwegian Passport)

Full resultatliste her

For flere bilder, se under

(@jornaabphoto)

Følg verdenscupen i Chur her
16.10.2024

Følg verdenscupen i Chur her

Det er klart for verdenscupåpning i big air. Her finner du det du trenger å vite om konkurransen.

Hvordan melde seg på et event?
9.10.2024

Hvordan melde seg på et event?

Her finner du stegene for hvordan du får meldt deg på et event

Høstmøte i Zurich
8.10.2024

Høstmøte i Zurich

Mye spennende som skjer i planlegging for 2024/25-sesongen og videre – les mer her.

Setter demokratiske prinsipper på agendaen internasjonalt
22.9.2024

Setter demokratiske prinsipper på agendaen internasjonalt

World Skate Elective Congress, Roma 2024

Geilo møte- og aktivitetspark
19.9.2024

Geilo møte- og aktivitetspark

Når du hører Geilo, tenker du kanskje ikke først og fremst på skating. Det kan endre seg nå.

Brettforbundet og NTG inviterer til juniorsamling i Kläppen 11.-13. oktober
5.9.2024

Brettforbundet og NTG inviterer til juniorsamling i Kläppen 11.-13. oktober

11.-13. oktober inviterer Brettforbundet og NTG Geilo til juniorsamling i Kläppen.